onsdag den 6. juni 2012

Virkelighedens realiteter...

Virkelighedens realiteter er begyndt at gå mere og mere op for mig...
Jeg sad i bussen på vej hjem, og blev helt mundlam over tankerne om, hvordan verden i virkeligheden er. Jeg lever sq ikke i en lille bobbel mere. Folk omkring mig kommer ud i problemer, jeg engang troede kun skete på film!
  Tingene der sker i mit liv, er ting jeg som lille aldrig troede kunne ske for mig, og den barske verden kommer tættere og tættere ind på mig, og det skræmmer mig!

Jeg savner det folk snakkede om i skolen, var at, der var en, der havde glemt at sætte stolen op, og ikke hvor fuld man var i byen, og hvem man nu havde prøvet at score.....

Kravler lige under min dyne, og prøver at se om det fungere som tidsmaskine!

// Timmy is out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar