torsdag den 7. juni 2012

Eksaminer! ...

Arrrgh! Jeg gider ikke studere eller forberede mere til min eksamen i morgen! Jeg skal op i en tværfagligeksamen! Kemi, Geografi og Biologi. Selvom jeg føler mig relativt sikker, er jeg stadig en smule nervøs!
  Jeg vil bare ha' det overstået..! Egentlig er jeg ligeglad med den karakter, jeg får, så længe jeg består, det er det eneste, jeg har brug for! Et 02...

Bagefter min eksamen i morgen, tror jeg, at jeg tager ud i centeret, for at købe min mors fødselsdagsgave. Hun har fødselsdag d. 12. Ja, to dage før mig..
  Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal give hende? Altså.. Hun har ikke sagt nogen ønsker til mig..
Hader det med at købe gaver til folk, jeg kan ALDRIG beslutte mig.
  Ligesom når jeg selv skal ønske gaver, så er jeg altid i tvivl om, hvad jeg skal ønske mig.

Faktisk.. så tror jeg ikke, at min mor har købt min gave endnu, da jeg som lille ALTID ledte hele lejligheden igennem for at finde mine gaver.
  - Ja, jeg ved det. Det er ikke fair, men jeg har en nysgerrighed, som bare tager over. Jeg har ingen kontrol over den! Hihi.
Det er også et helvede for mine nærmeste, når de har købt gaver til mig, og jeg KONSTANT udspørger dem om, hvad det er.
  Jeg laver tit den der, "Hvis du nu bare siger det første bogstav?", men det virker ikke.
Har kun prøvet en gang hvor det lykkedes mig at overtale min bedste veninde til at sige det, desværre for hende gættede jeg det. Lidt øv agtigt!

- Jeg burde snart tage og vokse lidt op i mentaliteten....

Men nu skal jeg øve mig til min eksamen i morgen, wish me good luck?
// Timmy is out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar