søndag den 7. oktober 2012

Drømme...

Godeftermiddag kære læsere, eller fremmede mennesker der kommer forbi.

Jeg begyndt at drømme ufattelig meget. Eller.. man drømmer jo altid, men jeg kan huske mine drømme fra hver nat. Det undrer mig faktisk en del. Jeg ved heller ikke, hvad det betyder..
  Men er begyndt at drømme meget om en bestemt fyr, en jeg ikke vil nævne ved navn i bloggen.. Men jeg er ret træt af at drømme om ham, tænke på ham... Jeg ville ønske, jeg ikke havde de følelser, fordi jeg vil egentlig bare være fri for dem. Fri for alle følelser.
  Jeg er træt af mine voldsomme humørsvingninger, man skulle jo nærmest tro, jeg var gravid... men jeg vil være stabil følelsesmæssigt. Men jeg kan godt mærke, det ikke kommer til at ske foreløbigt.

Anyways, jeg ved ikke, hvad jeg skal give mig til. Jeg ved ikke, hvad jeg vil... Måske læse lidt om drømmetydning? Selvom jeg ikke helt ved, om jeg tror på det.

Men hey, hvis du var en, der tilfældigt kom forbi, så følg da endelig min blog. Jeg håber du kan lide den.

// Timmy is over and out. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar