søndag den 4. november 2012

Bytur endte med noget andet!

Godaften folk!

I går var jeg i byen, der var såååå dødt, jeg tror, det skyldtes at det var J-dag i fredags, som jeg selvfølgelig også fejrede med nogle venner! Det var så hyggeligt.
  Men i går var jeg i byen endnu engang, det var som sagt, ekstremt dødt.
Så min veninde og jeg gik rundt, og jeg sagde, vi skulle tage på en Homo, bi -og transseksuel bar, der hedder Lobtio, jeg har aldrig været der, men der var også dødt.
  Anyways, jeg snakkede med bartenderen, som var på arbejde, og spurgte så, om jeg kunne blive bartender der.(Havde læst de manglede frivillige bartendere dernede.)
  Hun sagde ja, og fortalte de havde vagtmøde på torsdag. Så jeg har tænkt mig at tage derned, og få et frivilligt job. Jeg får ingen penge for det, men det er jo også i orden. Jeg får jo erfaring, og finder ud af, om det er bartender, jeg vil være.
  Så jeg glæder mig faktisk til at finde ud af, om det er det, der er meningen med mit liv.

Ellers så kører tingene ret godt. Jeg føler mig glad, optimistisk og det er som om mit liv bare føles bedre!

- Men hey! hvis nogen elsker homomiljøet, og mangler et sted at gå på bar, så kom da på Lobito! 

// Timmy is over and out.

1 kommentar:

  1. Fedt - håber de kan bruge dig !

    Tjek gerne min blog ud
    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet